Noul trend in oja

Dupa mine noua moda in oja este interesanta oja magnetica. De aceea mi-am achizitionat 4 culori frumoase de la Flormar pentru ca in alta parte nu am gasit. Poarta denumirea de “Flormar Magnetic Twist”. Ce imi place la aceste oje este faptul ca pot fi folosite ca oja simpla, avand o culoare frumoasa cat si cu modelul din dotare. Gama de culori a acestor oje contine mai multe culori insa eu am ales ceea ce mi-a placut mai mult.

Culorile sunt:

  • gri – nuanta 01
  • albastru – nuanta 06
  • rosu – nuanta 05
  • mov – nuanta 04

– toate culorile le puteti vedea dand click aici

Ceea ce imi place la aceste oje este rezistenta lor. Mie mi se pare ca rezista mult mai mult in comparatie cu alte oje care incep sa se cojeasca destul de repede. Un minus dupa parerea mea este magnetul care la ojele pe nuanta gri si albastru este cam slab. Mult mai puternic mi se pare cel de la nuanta rosie. Consider ca puterea magnetului este destul de importanta pentru ca modele ies diferit. Astazi mi-am facut unghiile cu magnetul de la oja rosie si dungile au iesit total diferit decat cu 2 zile in urma.

Voi pune cateva poze pentru a vedea culorile atat cu model cat si fara. Recunosc ca nu sunt un as in a-mi poza mainile asada s-ar putea sa arate putin cam rau.

     

 

 

 

 

 

 

 

Prima poza e cu blit si a doua este fara. Am dat si 2 unghii cu oja simpla ca sa vedeti cum arata.

Aparent ojele arata normal, poti spune chiar ca este o oja simpla, ce e foarte dragut e ca au in interior particule mici argintii – acelea sunt magnetice.

Am uitat sa va spun ca ojele trebuiesc agitate foarte bine astefel incat sa se amestece foarte bine oja cu particula mica magnetica. Nu trebuie sa asteptati sa se usuce oja, ci trebuie sa puneti magnetul imediat deasupra unghiei, lasati 10-20 de secunde si apoi gataaa. La inceput numaram secundele, imi tremura mana si bineinteles ca apropiam magnetul prea tare de unghie si se murdarea putin. La inceput e mai greu, dar cu timpul sunt sigura ca devenim experte.

Dedic acest post Lianei Profira, pentru ca are niste unghii frumoase si tare as vrea sa vad poze cu unghiile ei in dungulite.

Pupici!!

 

3 Comments (+add yours?)

  1. liana
    Jul 06, 2012 @ 15:05:06

    aaaa, multumesc mult, scumpa mea….din pacate, mi s-a rupt de ceva vreme o unghie din carne si a trebuit sa le tai scurte pe toate….oricum, ma simt f flatata ca te-ai gandit la mine:)
    pup!

    Reply

  2. aura
    Aug 01, 2012 @ 12:55:16

    de unde se pot cumpara?🙂

    Reply

    • teona6
      Aug 01, 2012 @ 21:15:42

      De la Flormar din Era Shopping center, Felicia Shopping center, Iullius Mall in Iasi. Sau mai sunt oje de la Golden Rose sau Gabrini, aproximativ la acelasi pret pe care cred ca le gasesti pe la tonete.

      Reply

Leave a Reply

