Astazi sunt fericita

Astazi nu ma mai deranjeaza faptul ca orasul este plin de gropi, ca este prafuit si murdar, ca unele canalizari (daca nu toate) sunt infundate.

Astazi ma simt BINE!

Ma simt bine pentru ca:

– am primit un cadou din cadrul programului “Iasul are prioritate” ce consta intr-un pix, un carnetel si un stick de 8Gb purtand insemnele acestui slogan

– mi-am primit premiul castigat saptamana trecuta:  waterproof gel eyeliner Saffron si NYC metro quartet eyeshadow

– plicul cu mostre pentru tenul sensibil de la AslaVital

Daca am inceput saptamana atat de frumos…sunt curioasa de felul in care se va termina, sper sa fie tot frumos.

In curand vor aparea poze cu produsele primite si cred ca le voi face si un mic review pentru a va da seama din spusele mele despre produse.

 

Leave a Reply

