Admirator anonim psihotic…ca si jumate din Romanie. Sa ma bucur sau nu?

De cateva zile ma tot suna un numar de telefon. Arata ca numarul de fix de la Orange,  dar cand raspunzi nu spune nimic, daca suni inapoi nu iti raspunde, ba chiar mai suna si ocupat cateodata. Am crezut ca este cineva de la vreo firma. Pe data de 18 Aprilie 2012 in jurul orei 16 ma suna din nou si bineinteles ca nu zice nimic. M-am desteptat intre timp asa ca am dat cautare la acest numar pe binecunoscutul si folositorul google. Acolo am gasit un forum al altor persoane stresate pana la refuz de acelasi numar.

Treaba asta se intampla din 2008 – atunci apare primul post in forum si continua pana in 2012. In 2008 se recomanda a fi angajat Metro sau angajat al unei firme de imobiliare suna  cel mult o data pe zi ca mai apoi sa ajunga la peste 5 apeluri pe zi. Acum se recomanda a fi angajat Yves Rocher sau BonPrix. Ce este ciudat e ca din 2008 pana acum oamenii au facut plangeri si la politie si la Orange dar nimeni nu s-a sesizat. Am scris despre aceasta problema ca sa atrag atentia oamenilor, dar si pentru ca este stresant. Si din ceea ce am citit pe acel forum va deveni stresant. Multumesc celor care au inventat telefoanele destepte pentru ca au optiunea de blocare a apelului.

Totusi cred ca trebuiesc luate masuri. Insa nu stiu ce masuri pentru ca nimeni nu ne asculta.

S-a mai adaugat un numar de telefon al unui admirator psihotic….si asta dupa ce nu i-am raspuns ma suna altu’…ah…si inca un al3lea psihopat. Das ist wunderbar!!!!

Mai jos postezz si adresa forumului unde am gasit detaliile http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/0374103800

Leave a Reply

