Microbul numit serial coreean

 Trebuie sa recunosc: am fost infestata de “microbul” numit seriale coreene. Pana in acest moment mi-au placut majoritatea mai ales pentru ca au fost de epoca, prezentau viata oamenilor importanti la acea perioada.

 Butonand telecomanda am descoperit pe Euforia Tv, un alt serial coreean diferit de ce vazusem pana acum deoarece actiunea se petrecea in zilele noastre. Serialul se numeste “Povestea tinerei Gisaeng ( New Tales Of Gisaeng )” si este difuzat de luni pana vineri de la ora 17:30 pe Euforia Tv. Imi place acest serial pentru ca arata o cultura diferita de cea a noastra, as putea spune ca este chiar fascinanta. Imi place pentru ca actiunea are loc in anul 2011 ( ma saturasem de serialele de epoca  ) si chiar daca suntem in 2011 ei sunt legati de traditii.  In acest film se arata faptul ca bunicii/batranii unei familii sunt foarte importanti si sunt foarte protejati – veche traditie coreeana.

 Pentru ca totul este frumos la acest serial nu putea sa nu imi placa coloana sonora.  Chiar daca nu inteleg (inca) limba trebuie sa recunosc ca imi place la nebunie o melodie. O voi atasa pentru a o putea sa o ascultati. Eu una nu ma mai satur de ea. Imi place fff mult vocea suava a cantaretei si mi se pare o melodie frumoasa prin simplitatea ei.

Deocamdata va las sa ascultati melodia si in cel mai scurt timp revin si cu o descriere a serialului.

 Enjoy!

Leave a Reply

