Accesorii la preturi de criza

Tin sa imi cer scuze de la inceput pentru felul in care sunt aranjate pozele produselor. Am incercat sa le pun frumos si nu am reusit. Am facut mai multe modificari dar nici una nu a fost salvata. Se pare ca blogul meu are personalitate proprie.πŸ™‚

 

Cercei trandafirasi realizati din pasta fimo. Pret 5 lei

Cercei argint, semnul de la Nike. Pret 5 lei




 

 

Cercei colorati – 7 lei.

 

 

Bratari – 6 lei bucata.

 

 

 

Bratari multicolore – 7 lei bucata.

 

 

Bratara magnetica – 8 lei.

Cercei rotunzi maro – 7 lei.

 

 

Cercei roz cu floricele – 6 lei.

 

 

Daca doriti si alte poze ale produselor va rog sa ma contactati. De asemena daca veti cauta produsele afisate de mine pe internet sau prin magazine veti vedea ca sunt mult mai scumpe.πŸ™‚

La preturile afisate se va adauga o taxa de transport care va varia in functie de greutatea coletului, de locul in care va fi livrat si de modul de livrare ( Posta Romana sau prin serviciul de curierat ). Taxa prin posta va fi de la 7 lei in sus, iar cea prin curierat in jur de 20 lei. Pentru cumparaturi peste 70 de leiΒ  transportul e gratuit. In orasul IASI predarea se face personal, ma deplasez unde este nevoie. ( Preturile sunt negociabile, primiti si o reducere daca aveti o comanda mai mare).

Plata se va face ramburs sau se va achita un avans si apoi va voi trimite produsele. Daca doriti vreun produs va rog sa imi lasati comentariu. Va multumesc!

Ofer si cer seriozitate!πŸ™‚

4 Comments (+add yours?)

  1. Delia Iacob
    Apr 10, 2011 @ 18:41:07

    fata da cate aiiiiiiii :)))))

    Reply

    • teona6
      Apr 10, 2011 @ 20:32:32

      sunt de dat….asa ca sunteti invitatii mei sa luati ceva de acolo (nu sunt numai ale mele…m-a mai rugat cineva sa ii vand niste produse)

      Reply

  2. bianca
    Sep 27, 2011 @ 20:49:13

    buna. vreau si eu sa comand ceva? cum fac ?

    Reply

Leave a Reply

