Farmec si Gerovital Plant

Saptamana trecuta am vazut o reclama la noua gama de la Gerovital Plant pe yahoo messenger ( spatiul dreptunghiular unde apare publicitatea de obicei :d ).  Era vorba despre o testare de produse: cei de la Farmec trimit acasa un set de mostre care pot fi testate …gratuit. M-am bucurat foarte mult de oferta lor, mai ales ca acum ceva timp in urma toti strainii vizitau Romania pentru a ajunge la Institutul Ana Aslan.Este vorba de o noua gama de produse cosmetice Gerovital Plant fara conservanti – contine extracte de floare de colt. Vedeta care reprezinta aceste produse este cantareata Paula Selling.

Abia astept sa primesc plicul – m-au sunat de la curierat astazi ca a ajuns:D. Si pe site scria ca va ajunge in 3 saptamani.

Din descrierea de pa site plicul contine urmatoarele mostre: crema hidratanta, crema nutritiva, crema antirid, crema antiimperfectiuni, ser pentru contur ochi si buze, un flyer cu produsele lor, un sticker cu mesajul “Femeie cu Farmec la volan” si un breloc cu fisa pentru a fi mai usor la cumparaturi. Cum le primesc le fac poze :D….sunt nerabdatoare🙂

Dand click pe fiecare produs de mai sus, intrati direct pe site-ul Farmec Romania, unde va sunt descrise produsele.

In curand va aparea feedback-ul dupa testarea lor impreuna cu preturile produselor ( preturile din Carrefour sau Kaufland ).

 

Acestea sunt materialele promotionale primite de la cei de la Gerovital Plant. Sticker-ul deja este lipit pe masina, pentru ca…fac parte de acum din categoria femeilor cu FARMEC la volan😉

 

 

Cele 4 creme primite, despre care voi scrie intr-un post viitor.

 

 

 

2 Comments (+add yours?)

  1. romina006
    Apr 05, 2011 @ 09:33:29

    si eu as vrea sa incerc mostrele de la gerovital daca se poate sa mi le trimiteti mail:romina006@yahoo.com

    Reply

    • teona6
      Apr 06, 2011 @ 19:48:53

      nu eu am mostrele.le-am primit de la cei de la Gerovital:(. Partea proasta e ca mai am numai 2 mostre din crema antiimperfectiuni. Daca doresti ti le trimit. Imi pare rau ca nu te-am putut ajuta mai mult:(

      Reply

Leave a Reply

