La multi ani mie!

La multi ani mie cu ocazia zilei de nume! Astazi 5 ianuarie, in ajun de Boboteaza este sfantul ( da,da e barbat ) Teona. Ca sa nu fiu egoista le urez tuturor celor ce poarta acest nume sa aiba o zi minunata azi, plina numai de bucurii si realizari.

Ma bucur atunci cand este ziua mea de nume.  Nu e o zi onomastica la fel de importanta ca altele dar e a mea si imi place.

Zilele trecute am si primit un cadou, asa in avans.  Mi-a placut mai ales ca e roz si ca e cu pisici:))

Cadoul e un pahar cu pai incorporat si are sigla Hello Kitty. Pisica aia are o fata…prea linistita…dar totusi imi place. Vroiam de mult timp ceva cu aceasta pisi, dar nu prea m-am indurat sa imi iau.  Multumesc Deliutza:*!

1 Comment (+add yours?)

  1. Delia Iacob
    Jan 05, 2011 @ 10:18:06

    La multi aniiii! :* :* :* Ma bucur ca iti place paharul😀

    Reply

Leave a Reply

