Cu dragoste de la H&M din Praga

Nu am rezistat tentatiei cumparaturilor nici in Cehia. Mi-am cam facut de cap cat am fost in Praga, dar bine ca nu am fost singura :d. Asadar pentru ca la noi inca nu s-a deschis magazinul H&M mi-am achizitionat de la cehi o pereche de pantofi cu toc mediu care erau  redusi de la 500 de coroane la 200 de coroane ( la ei reducerile sunt mari, nu ca la noi) , insemnand ca in lei am dat undeva la 35 ron pe ei. Pantofii sunt foarte comozi -i-am purtat in noaptea de Revelion si m-am simtit f bine cu ei.

Mi-am luat si doua masti de fata: una cu zmeura si una cu caramel.

Prima  masca  se numeste “Raspberry Smoothie” si contine fructe zdrobite  (zmeura, mango, piersica, caisa, rodie). Numele este sugestiv pentru ca iti vine sa o mananci pur si simplu..miroase delicios.  Este buna pentru pielea obosita pe care o curata si o lasa fina. Se aplica pe toata fata, dupa curatare,  evitandu-se contactul cu ochii, se lasa sa actioneze 10-15 minute dupa care se spala cu apa calduta. Este recomandat sa se intinda foarte repede deoarece se usuca rapid pe piele pe care nu o irita.  Se poate aplica de 2 sau de 4 ori, depinde de cantitatea pusa pe fata.  Pretul a fost de 29 de coroane ceea ce in lei inseamna cam 5 ron.

A doua masca se numeste “Vanilla Fudge” – contine extract din fructul de vanilie si namol de origine mediteraneeana.  Este o masca care se incalzeste singura, deci nu iti va fi frig atunci cand o vei aplica. Este folositoare deoarece curata in profunzime porii si in acelasi timp fata capata un aspect mai curat. Se aplica pe toata fata, dupa curatare,  evitandu-se contactul cu ochii, se lasa sa actioneze 10-15 minute dupa care se spala cu apa calduta. Se poate aplica de 2 sau de 4 ori, depinde de cantitatea pusa pe fata.  Pretul a fost de 29 de coroane ceea ce in lei inseamna cam 5 ron. Amandoua cremele au 15 grame.

Leave a Reply

