Cadouri muuulte si frumoaseeee

Dupa cum ma asteptam am primit o multime de cadouri la venirea mea din excursie, toate de la Moshul bineinteles🙂

Printre cadourile primite (dulciuri, hainute si multe alte nebunii) am primit si aceste doua perechi de cercei, care imi plac foarte foarte mult. Sunt de la fetele de la GlamArt Studio si cred ca sunt printre primele persoane care au cercei facuti de ele.  Sunt foarte usori, nici nu-i simti in ureche si imi place ca se potrivesc la orice tinuta (eleganta sau casual).

Ambele perechi au pietricele swarowski care au sclipiri foarte frumoase, de asemenea se pot observa si perlute de diferite marimi. Una dintre perechi are si danteluta, in cazul meu este neagra dar fetele mai au si alte culori (alb,crem,mov -in functie de preferintele fiecarei persoane).

Poza din stanga este facuta cu blit in incercarea mea nereusita de a face sa sclipeasca pietricelele. Poza din dreapta e fara blit – sa se vada culorile cat mai aproape de adevar.

Incep sa fiu maniaca – imi doresc sa am cat mai multe perechi de cercei de la fete, asadar pe aceasta cale le anunt ca as vrea sa fiu prima care vede toti cerceii care vor aparea pe viitor.🙂

Daca doriti un anumit tip de model de cercei nu ezitati sa le contactati pe fete. Sunt sigura ca vor iesi exact cum va doriti cerceii si veti mai cumpara.

1 Comment (+add yours?)

  1. Delia Iacob
    Dec 31, 2010 @ 16:35:25

    Multumesc mult pentru aprecieri! Nici nu am apucat sa pozez toti cerceii ca i-am dat. Urmeaza sa apara si pe site modelele imediat ce le fac. Iar tu vei fi prima care ii va vedea oricum. Vreau sa fac si cercei cu pene, danteluta si perlute.😀

    Reply

Leave a Reply

