Impresii despre Marion Turism

Dupa cum va spuneam intr-un post anterior, am fost intr-o excursie cu destinatiile Budapesta-Praga-Viena cu firma Marion Turism. Recomand aceasta firma pentru ca veti fi tratati cu respect, caldura si prietenie de catre ghid (care este si sefu’), de domnii soferi si de sotiile acestora. Sunt oameni binevoitori care fac tot ceea ce pot pentru ca turistul sa se simta de la cel mai bine in sus.

Domul Tomita chiar ii “trata” pe cei infrigurati cu un paharel de palinca-originala de Ardeal, impreuna cu cate o feliuta de castraveti murati. Un deliciu!

Hotelurile la care am fost cazati au fost de 4 stele – cadoul de Craciun pentru turisti. Cel mai frumos hotel mi s-a parut cel din Praga (Metropol Hotel). Desi am stat la multe stelute totusi am avut unele neplaceri din cauza staffului de la hotel: in Praga au uitat un bigudiu sub patul colegei mele, in Budapesta nu am avut halate si papuci si pe patul meu am gasit un servetel roz mototolit, iar in Viena -unde ma asteptam sa fie totul perfect, dusul imprastia apa peste tot in baie si in camera era un frigggg si cu caloriferul dat la maxim. Din cele discutate in autocar nimeni nu a avut nici un fel de probleme ci numai eu. Eh…se pare ca am fost ghinionistele acestei excursii, dar am uitat imediat aceste mici neplaceri datorita companiei avute.

M-am gandit ca ar trebui sa mentionez aceste mici accidente ale unor hoteluri de 4 stele, pentru a vedea ca nu numai in Romania au loc neplaceri. Se intampla si la case mai mari😉

Intr-un post viitor voi vorbi despre seara de Craciun petrecuta la Viena unde am asistat la Concertul de la palatul Hofburg. A fost ceva feeric.

Concluzia mea este ca voi mai merge in excursii cu aceasta firma deoarece mi-a placut la nebunie!

Daca doriti sa plecati intr-o excursie ieftina si de calitate Marion Turism este cea mai buna firma de turism pentru acest lucru. Va spune asta un client multumit de serviciile lor🙂.

In curand voi publica si alte oferte cu excursiile celor de la Marion. Sa fiti pe faza :d

Daca doriti detalii despre sediul lor, numar de telefon, adresa de mail sa imi spuneti pentru ca vi le dau cu mare drag.

 

 

1 Comment (+add yours?)

  1. O.E
    Jun 28, 2011 @ 13:35:45

    Subscriu la cele scrise mai sus si vreau sa-i spun d-lui Marius ca sa nu creada ca i-am facut o favoare ca la intoarcere din Grecia n-am mai solicitat sa vina microbuzul dupa noi, am facut-o findca anul trecut a fost intelegator si mi-a restituit banii la o vacanta pe care trebuia sa o fac in Anglia,nu vreau sa raman datoare nimanui.

    Reply

Leave a Reply

