Primele cadouri…

La mine a venit Mos Craciun mai devreme. Aste nu ma impiedica sa nu am dorinte si de Craciun (chiar daca nu sunt acasa:D). Este vorba de un cadou primit de Sf. Nicolae. Mi-au placut foarte mult mai ales pentru ca le-am primit de la o persoana draga mie. Cadoul consta in: o fata de masa cu specific de Craciun (un Mos Craciun cu nasul si obrajii rosii, un om de zapada zambitor si un bradut cu multe cadouri in jur), un set de ceai cu fata de Mos Craciun si pentru ca suntem 3 in casa am mai primit o cana cu un Mos Craciun mare si unul mic (e adorabila, trebuia sa fie cana tatii dar…tot eu beau din ea:)) ), si nu putea sa lipseasca o cutie de ceai specifica acestui anotimp. Este vorba despre ceaiul Magic Moments de la Teekanne. Nu stiu cat a costat, desi presupun ca pretul a fost undeva la 6-7 lei pentru ca atat costa ceaiurile de la aceasta firma. Acest ceai contine mar, macese, struguri, scortisoara, portocala, rom. Este foarte bun neindulcit deooarece scortisoara ii da un gust dulceag. Este foarte parfumat si foarte gustos.  Se toarna apa fiarta la 100 grade si se lasa la infuzat 8 minute.

Pun si poze cu ceaiul si infuzia dar si cu setul de ceai. Parca are un gust mai bun ceaiul baut din set😀

Stiu ca pozele sunt puse foarte prost….imi cer scuze, voi remedia aceasta situatie cand revin in Iasi:D

2 Comments (+add yours?)

  1. Delia Iacob
    Dec 20, 2010 @ 23:21:39

    hehe😀 sa mai faci poze la ceaiuri cat e iarna in setul cu mos :p

    Reply

Leave a Reply

