Lumea Fructelor – Fruit Love by Teekanne

Pentru ca statea de cam multisor pe la mine prin dulap am decis sa imi fac ultimul pliculet de ceai ce apartine acelei cutii. Este vorba despre ceaiul Fruit Love de la Teekanne.

L-am luat din Kaufland la pretul de 6, 5 lei ( la cateva zile s-a facut 6,05 lei😦 ) cutia cu 20 pliculete ( fiecare pliculet are aproximativ 2,5 gr ). Ma asteptam ca printre ingrediente sa se numere si fructul pasiunii, dar este facut din alte fructe:  zamosita, macese, mar, coaja de portocale, aroma de zmeura 3,5%, aroma de vanilie 3%, boabe de soc. Este un amestec unic de ceaiuri de fructe aromate cu zmeura si vanilie. Mie mi-a placut gustul de zmeura al acestui ceai. Vanilia se simte foarte putin la miros, dar in rest predomina mai pregnant mirosul de zmeura.

Mod de preparare: se toarna apa fiarta (temperatura trebuie sa fie de 100 grade C) intr-o cana cu un pliculet de ceai si se lasa 8 minute.  Poate fi consumat in orice cantitate deoarece nu exista restrictii pentru consumul zilnic al acestui ceai. Se poate servi rece sau cald dupa preferinte (mie imi place in ambele feluri) cu sau fara miere/ zahar.

Pun si cateva poze cu infuzia dar si cu ultimul pliculet ratacit al acestui tip de ceai (mi-a placut foarte mult):

1 Comment (+add yours?)

  1. Delia Iacob
    Dec 20, 2010 @ 21:38:06

    Nu cred ca stiu cana asta a ta :-s Dar imi place ca porti fata de masa de la mine😀

    Reply

Leave a Reply

