Melodii

Am descoperit acum cateva luni cateva melodii care mi-au placut foarte mult. Una este cantata de Arsenie, fost component al trupei O-zone. Piesa se numeste Minimum si mie imi place la nebunie. Este o balada cu putine influente de  soft rock pe care pur si simplu o ador.  Imi vine sa o ascult non-stop. (am un defect: imi plac moldovenii si rusii – in ceea ce priveste felul de a canta sau actorii).

 

Alta melodie este cea a celor de la Muse. Prima data am ascultat ceea ce interpreteaza ei in filmul Twilight. Mi-au placut si ei foarte mult, incat am ajuns sa fiu un mic fan. Asadar melodia care imi place de la ei este Undisclosed Desires, pentru ca toti avem dorinte ascunse pe care speram sa le putem realiza candva.

 

A treia parte, dar nu neaparat ultima ii apartine lui ATB, caruia ii voi rezerva un articol intreg peste cateva zile. A fost primul DJ pe care l-am ascultat, imi plac foarte foarte mult melodiile pe care le are…il ador pur si simplu :d Nu prea am cuvinte sa descriu cat de mult imi place.  Cei care au aceeasi pasiune ma inteleg🙂.  I just love him…

Am ales trei melodii : una cantata impreuna cu formatia Flanders – Behind

A doua se numeste What About Us:

A treia, are parte de un videoclip incendiar si se numeste Could You Believe

 

Leave a Reply

