Pentru prieteni

Mi-am dat seama de curand ca este foarte important sa ai cativa prieteni in viata asta, dar oameni pe care poti conta in orice situatie, oricat de rea ar fi decat sa ai o multime de prieteni falsi. Sunt fericita pentru ca am cativa prieteni buni cu care ma inteleg foarte bine si care imi sunt foarte dragi. Intr-adevar sunt foarte putini incat ii pot numara pe degetele de la o mana dar le multumesc ca sunt alaturi de mine chiar si atunci cand sunt in toane rele.

De ce am scris aceste randuri? Pentru a le multumi ca imi sunt prieteni, pentru ca nu se uita la toanele mele…

Cine nu are prieteni…trebuie sa isi faca neaparat. nu stie ce pierde

Am gasit pe internet o poza care cred ca este destul de sugestiva pentru ce vreau eu sa zic…:)

Leave a Reply

