Despre unele dintre ceaiurile mele favorite

Printre ceaiurile mele preferate din ultimile zile se numara si cele de la Greenfield.  Aceasta firma are o gama destul de larga de produse ( ma refer strict la ceaiuri ) de la ceai negru la ceai de plante.  Gustul lor este total diferit de ce este pe piata in acest moment, sunt aromate si foarte foarte bune.

Dorind sa aflu mai multe lucruri despre aceasta firma am descoperit ca sunt din Rusia, au de asemenea magazine si probabil fabrica in Anglia, dar ca sunt comercializate in Republica Moldova si foarte putin in Romania.  Am mai dat si peste un site pe care apareau ceaiurile si care zic eu ca apartine distribuitorilor acestor produse in Romania deoarece preturile erau mai mici, comparativ cu ce se gaseste in magazine.

Voi pune poze cu ceaiurile achizitionate dar si cu un pliant in care sunt prezentate gamele de ceaiuri pe care ei le produc. Nu am luat cate o cutie din fiecare ceai deoarece am crezut ca voi da peste ceva ce nu imi va placea, in schimb am luat cate un pliculet pe care am dat 0,50 de bani. Pretul unei cutii cu 25 de pliculete este de 12,5 lei. Am gasit aceasta firma in magazinele de tip plafar ( VitaPlant din Pacurari din spate de la Autogara Iasi Vest si cel din pasajul din Piata Unirii ) dar si in supermaketul Fidelio ( recunosc ca am fost in magazinul din Targu Neamt dar cred ca si in Iasi este ).

Am fost surprinsa ca aici gasesc tipul de ceai Oolong, care de obicei este foarte scump si se gaseste foarte rar.

In urmatoarele posturi voi descrie si ceaiurile baute ( care oricum au fost delicioase ) alaturi de niste poze sugestive.

Dar deocamdata dupa cum am promis va prezint gamele de ceai. Daca doriti mai multe informatii despre ele va rog sa imi spuneti si va comunic cat de repede raspunsul.

 

Acestea sunt pliculetele de ceai cumparate de mine ( maine imi mai iau sigur… )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aici sunt sortimentele de ceai dupa cum le-am gasit in acest pliant de la Greenfield. Se poate ca zilele viitoare sa scriu denumirea tuturor produselor cu poze pentru fiecare. Preturile ceaiurilor din colectia Black Tea, Green Tea, Oolong Tea, White Tea sunt putin mai mici decat cele din gama Herbal Tea. Pe site-ul distribuitorului am vazut un pret de 8 lei pentru prima gama si un pret de 9,7 lei pentru gama a doua.

Importatorul -distribuitor este firma Bold Impex a carui persoana de contact este domnul Gavriloaie Marius. Aceasta companie se ocupa cu comercializare produse din ceai verde, ceai negru si ceai din plante, productie Rusia, gamele de produs Greenfield, Tess, Princess Java, Noori, Kandy (Ceai verde chinezesc, ceai negru de Ceylon). Voi dori sa incerc si aceste ceaiuri mai ales pentru ca anul trecut in jurul Craciunului am luat ceai cu aroma de scortisoara si mar de la Noori din magazinul Plus. Pentru doritori voi publica si numele site-ului insa trebuie sa recunosc ca nu stiu nimic deocamdata despre comenzi : http://www.teasophy.bizoo.ro

 

 

 

3 Comments (+add yours?)

  1. Delia Iacob
    Nov 08, 2010 @ 00:14:50

    setul de ceai de la mineeee😀 f frumos :))
    bun articolul, bravo ! multe informatii noi.
    princess noori gasesti la billa, insa nu cine stie ce sortimente, pe mine nu m-a incantat nici unul. ce ai gasit tu la plus asta iarna pare chiar f interesant.
    princess java am gasit in real in suceava, insa tot destul de putine sortimente. am luat verde cu iasomie, este destul de bun. o sa iti dau cateva pliculete.

    Reply

  2. Bogdan Blandu
    Feb 26, 2012 @ 20:14:45

    Am gasit articolul despre ceaiurile greenfield pe care le caut in versiunea vrac(la cutie de 100 sau 75 gr) dar nu gasesc deloc! Au fost la un moment dat dar au disparut de pe piata! Stiti pe undeva unde s-ar putea gasi?

    Reply

    • teona6
      Feb 26, 2012 @ 20:52:18

      Din pacate nu stiu unde se pot gasi. Ma gandesc ca poate au fost retrase de pe piata pentru imbunatatiri. Daca aflu ceva va las un e-mail. Va multumesc ca m-ati citit.

      Reply

Leave a Reply

