Tipuri de ceai – Energizant de la Fares

De cand am luat ceaiul relaxant de mar cu melissa de la Fares vazusem un alt tip de ceai si anume unul energizant.  Am zis ca intai de a mai cumpara o alta cutie de ceai mai trebuie sa mai termin din pliculetele existente din lipsa spatiului.

Astazi in schimb nu am mai rezistat tentatiei de a-l achizitiona. L-am cumparat de la Targul de produse traditionale si biologice, din curtea bisericii Toma Cozma din Iasi.

Acest ceai este produs de cei de la Fares si face parte din categoria de ceaiuri Aromafruct. Ei au mai multe tipuri de ceaiuri in functie de dorintele fiecaruia sau in functie de afectiunile bolnavilor. Pentru mai multe detalii despre tipurile de ceai si preturile pe care le au aceste produse recomand site-ul http://www.faresbiovital.ro . Exista o diferenta intre preturile de pe site-ul lor si cele din magazine, dar cred ca tot timpul vor fi astfel de discrepante.

Acum revenind la ceaiul energizant, pe cutie scrie ca este compus din kiwi si guarana ( se numeste Paullinia cupana, se gaseste in Brazilia iar ca ingredient principal are guaranina care este un compus chimic identic cu cafeina din cafea sau teina din ceai ). Despre guarana intr-un articol viitor – cat de curand.

Ca ingrediente acest ceai contine: flori de hibiscus, macese, mere, fructe de kiwi, fructe de guarana – minim 43%, scortisoara.  Are un miros acrisor, iar gustul este dulce -acrisor si se simte foarte bine aroma scortisoarei. Pe cutie scrie ca acest produs nu contine coloranti sintetici. De asemenea se specifica ” Culoarea rosie a ceaiului este culoarea naturala a ingredientelor sale, in special a florilor de hibiscus si a fructelor de maces. “ Ca mod de preparare se pune un plic la 200 ml de apa clocotita si apoi se lasa 10 minute acoperit.   Daca doriti sa il faceti mai aromat puteti pune si 2 pliculete.  Cu litere mici pe cutie scrie ca ” se pot bea pana la 5 cani cu ceai pe zi “.

Acest ceai a costat 3 lei ( la un magazin de tip Plafar am vazut la 3,5 lei, in Carrefour am vazut sortimente de ceai de la Fares Aromafruct la 2,2 lei ) si are 20 de pliculete.

Pun si cateva poze pentru a va arata cutia si in curand voi atasa si poze cu infuzia ( mi-a placut atat de mult incat am uitat sa fac poze pentru a va prezenta infuzia). Trebuie sa mentionez ca pe cutie scrie ca acest produs este original romanesc.

1 Comment (+add yours?)

  1. Leonard RADU
    Jan 07, 2011 @ 15:39:31

    Fara sa am intentia sa deranjez sau sa supar pe cineva ,imi permit sa va recomand si eu un produs exceptional,unic in lume,o combinatie la randul ei unica de cafea 100% naturala in amestec cu plante si condimente alimentare,dintre care amintesc cateva:ceai verde ; yerba mate ; ginseng ; ghimbir ; cuisoare ; scortisoara ; cardamon si lista continua .
    Care-i numele acestui produs ?
    “Il cheama” FITNESS-COFFEE si “s-a nascut” in Italia .
    Vreti informatii complete ?
    Daca “DA” atunci e simplu:vizitati http://www.fitnesscoffee.ro .

    Reply

Leave a Reply

