Si Dumnezeu iubeste poezia :(…

Am aflat azi dimineata cand am dat drumul la televizor ca a murit poetul si omul politic Adrian Paunescu….Pentru cateva momente am ramas profund socata… Imi va lipsi vocea lui si felul lui puternic de a fi.  Din pacate a plecat prea devreme de langa noi, sunt sigura ca ar mai fi avut lucruri importante de zis si ar fi scris si mai multe poezii…

Dupa cum spunea cineva la televizor…Dumnezeu l-a vrut alaturi de El pentru a-i recita/scrie poezii.

Condoleante familiei dar si Romaniei – acea bucata de tara care il admira si il iubea pe Adrian Paunescu.

Atasez un videoclip cu o poezie scrisa de el “Ruga pentru parinti”, o poezie profunda, care pe mine ma intristeaza, imi place foarte mult, dar de fiecare data cand o ascult imi vine sa plang.  Multi stiti aceasta melodie cantata de Stefan Hrusca, un alt membru al Cenaclului Flacara. Asadar voi pune acest tribut adus parintilor in doua variante : Tatiana Stepa ( plecata si ea de asemenea prea devreme dintre noi ) dar si versiunea cantata de Stefan Hrusca impreuna cu domnul Paunescu.

Am pus si piesa “La adio, tu” cantata de Vasile Seicaru, deoarece si aceasta imi place foarte mult. Versurile ii apartin regretatului Adrian Paunescu.

 

 

 

Leave a Reply

