Sophia

Imi place Sophia pentru ca nu se dezbraca ca alte vedete ca sa prinda pe ecran si mai ales pentru ca live canta foarte bine.

Prima data am auzit-o cu piesa “My love” , care de asemenea mi-a placut foarte mult. Si noua piesa “Right here, right now” e frumoasa. E putin diferita de primul single, dar este acceptabila.

Se poate observa ca videoclipurile ei au un aer retro, dar sincera sa fiu mie imi plac foarte mult.

Sper sa o aud cantand cat mai des, din pacate vocile bune nu prea au promovare la posturile tv de muzica si nici la radio nu am auzit-o de foarte mult timp.

Va las sa ascultati piesa sa vedeti daca merita, pentru ca eu una consider ca este foarte buna.  Enjoy!

 

 

Leave a Reply

