Teatru

Am fost astazi cu fetele mele (Eliza, Delia, Diana si Cristina) la o piesa de teatru.  Decizia a fost luata foarte rapid, ne-am hotarat foarte repede.  La inceput am crezut ca imi va parea rau pentru ca am ales piesa ” Made in €st” , dar mi-a placut…chiar foarte mult.

Este vorba despre o situatie care pare ca desprinsa din viata reala, unde majoritatea claselor sociale accepta sau dau mita, unde cunostintele te ajuta ca sa avansezi in post si unde cei cinstiti sunt dati afara.  “Made in st”, este o poveste despre moravurile si coruptia din Republica Moldova, spusa de actori pe ritmuri de rap.

Textul este semnat de catre Constantin Cheianu, un scriitor basarabean pe care regizorul Claudiu Goga l-a cunoscut la Brasov, in timpul lansarii unei antologii a tinerilor dramaturgi din Republica Moldova. “Este un text actual, special prin faptul ca autorul alege sa isi faca cunoscut mesajul cu ajutorul muzicii rap. Tema este mai putin prezenta in Romania”, isi argumenteaza Claudiu Goga decizia de a pune in scena acest text.

Personajul principal, Vlad, interpretat de tanarul actor Cosmin Maxim mi-a placut foarte mult.  Nu ma asteptam ca un tanar sa joace atat de bine. El spune despre acest rol : ” Am mai avut o exprienta de acest fel, adica un spectacol in care am cintat. Rolul acesta m-a provocat, insa asta trebuie sa faca un rol:  sa te provoace. “

Daca doriti sa va destindeti intr-o seara, eu va recomand cu caldura aceasta piesa de teatru. A avut loc la sala teatru la cub unde a fost foarte frumos. Nu ma asteptam ca acel cub de langa Teatrul National sa arate atat de bine.  Am ramas placut impresionata.

Trebuie sa mentionez ca pretul unui bilet intreg a fost de 22 de lei, iar reducerea este de 50% si se aplica elevilor si studentilor.

Daca imi amintesc niste replici…vi le voi impartasi si voua.

 

Leave a Reply

