Tango in fum de tigare

Am fost impreuna cu Delia si cu Ovidiu la piesa ” Tango in fum de tigare “. Un coleg de facultate mi-a spus ca va fi “naspa” pentru ca actorii fumeaza. Ma asteptam deci sa fie o porcarie.  Pana la urma s-a dovedit a fi foarte buna piesa, chiar mi-a placut foarte mult. Drept urmare sala Ateneului era plina.

Piesa este desprinsa din povesti reale cred eu, pentru ca are replici care se potrivesc foarte bine zilelor noastre.

Va recomand sa mergeti sa vedeti aceasta piesa. Nu vreau sa spun mai multe despre ea pentru a nu-i strica farmecul.

In luna octombrie vor mai fi doua reprezentatii pe 23 si pe 30 octombrie la ora 19:00. Piesa dureaza in jur de 70 de minute, minute care dupa parerea mea au trecut foarte repede.  Pretul biletelor este de 15 lei la pret intreg, insa cu reducere ajunge 10 lei ( pentru elevi, studenti, someri, pensionari ).

Pentru mai multe detalii despre programul Ateneului Tatarasi, vizitati http://www.ateneutatarasi.ro/.

Pun o poza cu posterul piesei de teatru dar si alte doua poze cu momente din timpul reprezentatiei:

 

 

 

Leave a Reply

