Uff…

Am zis zilele trecute ca nu voi scrie despre anumite produse pe care le-am cumparat impreuna cu Delia, chiar daca amandoua am incercat acel produs. Am stat si m-am gandit si am ajuns la concluzia ca  putem avea pareri diferite. De aceea daca voi scrie un articol despre vreun produs pe care il are postat si Delia…sorry, nu o copii ci imi scriu parerea.

 

1 Comment (+add yours?)

  1. Delia Iacob
    Oct 19, 2010 @ 13:22:15

    Ar trebui sa inteleaga acest lucru si altii, care se tot simt copiati. Este posibil ca parerea ta sa coincida chiar cu a altuia. Sau sa scrii si tu si altii despre aceleasi lucruri. Asta nu inseamna neaparat copiat. Dar stii cum e, cand tu scrii despre ce au scris ei, e copiat. Daca ei scriu despre ceva ce ai scris tu pentru prima oara, sunt intr-adevar originali. No shit? Nu toata lumea copie, nu toata lumea comploteaza impotriva cuiva. Ce mentalitate idioata.

    Ma bucur ca ai scris acest articol cu explicatii. Mi se intampla si mie sa fiuc riticata din acest motiv. Insa eram deja satula si am zis ca nu are nici macar rost sa zic ceva.

    Reply

Leave a Reply

