REUMA-TIS crema

Produsul urmator pe care vi-l prezint este un unguent tip crema pentru diverse probleme reumatice – revulsiv si antiinflamator.  Recunosc ca l-am folosit de numai cateva ori, dar m-a facut sa ma simt mult mai bine. L-am utilizat local in cazul unei entorse dar si in cazul unei febre musculare. Si dupa ce am aplicat de mai multe ori a doua zi m-am simtit foarte bine.  Are 60 de ml si a costat in jur de 11 lei. L-am luat de la o farmacie naturista din Piata Unirii ( nu-mi amintesc numele😦 ). Este recomandat tuturor persoanelor cu probleme reumatismale sau celor care au entorse. Daca stiti ca sunteti alergici la vreun component al acestui unguent si vreti sa il folositi neaparat va rog aveti grija.

Pentru mai multe informatii va pun si cateva poze cu tubuletul.

Leave a Reply

