Julius Meinl – ceai de mere si afine

Am fost astazi cu iubitii mei colegi la pizzeria Mamma Mia (in spatele blocului Guliver ) sa mancam o pizza. Pana la urma nimeni nu si-a luat pizza, toti am mancat cu totul altceva ( oricum foarte buna mancare ).

La capitolul bauturi unii si-au luat suc, altii cafea sau apa. Eu…bineinteles ca mi-am luat din nou ceai. Am ales un ceai de mere si afine pentru ca m-am gandit eu ca vor fi bucatele comestibile. Surpriza a fost ca ceaiul era la pliculet, desi eu am cerut infuzie, dar decat deloc mai bine asa.  Ceaiul era de la Julius Meinl frumos sigilat.  Pe spatele pliculetului erau trecute scurte instructiuni de preparare a ceaiului.

Cand am desfacut plicul am ramas placut surprinsa ca era totul prins cu atisoara si nu cu metal, lucru care mi-a placut. Avea o aroma placuta de mere, cu o culoare mov – visinie,  cu un gust dulce – acrisor, dar se simtea foarte putin gustul de afine. A fost bun si fara zahar ( mai ales ca servit fara sa-i adaugi indulcitori se simte mai bine aroma).   Acest ceai are 120 ml si un pret de 3,5 lei – mi se pare chiar acceptabil ca pret fata de alte zone unde un ceai ajunge si la 10 lei.

Mai jos voi pune poze cu pliculetul de ceai si cu infuzia.  Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, le-am facut cu telefonul😦

 

2 Comments (+add yours?)

  1. Delia Iacob
    Oct 19, 2010 @ 21:03:55

    mmm vreau si euuu sa-l incerc. ce sortimente mai erau?
    cu mine cand mergi?:D
    inca vreau caramel rooibos😀

    Reply

  2. teona6
    Oct 19, 2010 @ 21:08:08

    mergem si maine daca vrei….mai erau ceaiuri de menta, lamaie, ceai negru cu menta, ceai verde, fructe asortate, fructe de padure….si nu mai tin minte :)) trebuia a fac eu o poza si la meniu…am uitat…data viitoare

    Reply

Leave a Reply

